Opis
Hotel zapewniający rodzinną atmosferę i piękną lokalizację. Położony tuż przy piaszczystej plaży, oferuje brodzik ze zjeżdżalniami, basen ze zjeżdżalniami, basen główny oraz rozległy, relaksacyjny, zielony teren. W ciągu dnia i wieczorami organizowane są gry, zabawy i przedstawienia dla dzieci i dorosłych.
Położenie
Monastir, ok. 4 km od Skanes i ok 10 od centrum miasta; ok. 500m od lotniska; ok. 15 km od centum Sousse.
Plaża
Bezpośrednio przy plaży, piaszczysta, bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki.
Hotel
Internet: WiFi bezpłatny (w lobby, przy recepcji)
504 pokoje w trzech wybudowanych w stylu arabsko-mauretańskim skrzydłach. Do dyspozycji Gości: przestronne lobby, recepcja. Dodatkowo płatne: sejf w recepcji, fryzjer, pralnia, opiekunka do dzieci, opieka medyczna (na zamówienie). Hotel akceptuje karty kredytowe.
Oficjalna kategoria tunezyjska ****
Pokoje
Klimatyzacja, łazienka (WC, prysznic lub wanna, suszarka do włosów), telefon, TV-sat, sejf i mini bar płatne, balkon lub taras.
Pokój typu standard - 2 osobowy z możliwością jednej dostawki.
Pokój ekonomiczny, czyli pokój w promocyjnej cenie - może się różnić od pokoi standardowych powierzchnią, wyposażeniem lub lokalizacją. Oferta może zawierać przykładowe zdjęcia pokoi. Brak możliwości wyboru lokalizacji pokoju. Pokoje z widokiem na morze i pokoje o podwyższonym standardzie dodatkowo płatne. Dostawka dla 2 dzieci może być w postaci jednego łóżka, łóżka piętrowego lub sofy.
Rekreacja, sport, atrakcje
Basen odkryty błówny, basen ze zjeżdżalniami basen dla dzieci ze zjeżdżalnią, brodzik, basen kryty - bezpłatne parasole, leżaki i materace. Bezpłatnie wybrane aktrakcje i aktywności sportowe: aqua aerobik, siatkówka plażowa, rzutki, tenis stołowy, szachy, karty, piłka nożna, dyskoteka, wieczorne przedstawienia, dzienne zabawy przy basenie i na plaży, amfiteatr. Za opłatą: Centrum Wellness (sauna, jacuzzi, zabiegi zdrowotne i upiększające), sporty wodne na plaży (poza ofertą hotelu).
Dla dzieci
Mały basen ze zjeżdżalniami, mini klub (4-12 lat), brodzik, animacje dla dzieci, plac zabaw, pokój zabaw.
Wyżywienie
All inclusive - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, późne śniadanie kontynentalne i przekąski w ciągu dnia w wybranych barach we wskazanych godzinach. Wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w godzinach 10.00-02.00. Raz na pobyt możliwość skorzystania z restauracji a la carte (wymagana rezerwacja z odpowiednim wyprzedzeniem).
Restauracje i bary
Restauracja główna, bar przy plaży, bar przy basenie, restauracje a la carte.
Warto wyróżnić
* kilka basenów - zjeżdżalnie dla dzieci i dorosłych
* zielony, relaksacyjny teren
* atrakcje dla dzieci i dorosłych
* przy piaszczystej plaży
Aktualizacja
Oficjalna kategoria lokalna 4*
CENA ZAWIERA / NIE ZAWIERA
Cena pakietu zawiera ( z wyłączeniem samego przelotu)
- obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opłaty lotniskowe i paliwowe
Klienci przylatujący do Tunezji są pod opieką polskojęzycznego rezydenta.
CENA OFERTY "PRZELOT" NIE ZAWIERA ŻADNEGO Z POWYŻSZYCH SKŁADNIKÓW
UWAGA! Cena nie obejmuje obowiązkowego lokalnego podatku turystycznego.
Opłatę należy uregulować w hotelowej recepcji, przed zakwaterowaniem.
Wysokość podatku: hotele 2* - 4 TND za noc/os; hotele 3* - 8 TND za noc/os; hotele 4* i 5*- 12 TND za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Klimatyzacja włączana jest w wysokim sezonie (lipiec/sierpień). Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.