POŁOŻENIE
Residence Sea Villas to kompleks mieszkalny położony około 8km od wioski Stintino, na północno-zachodnim wybrzeżu Sardynii, około 3km od pięknej plaży Le Saline. Oddalony ok. 50km od lotniska w Alghero.
PLAŻA
Plaża Le Saline znajduje się 3km od hotelu, a plaża La Pelosa, jedna z najbardziej znanych plaż na Sardynii, oddalona jest o 8km.
HOTEL
Sea Villas w Stintino składa się z willi z prywatnym lub wspólnym basenem, położonym na wzgórzu nad morzem, z którego roztacza się zapierająca dech w piersiach panorama. Wille są ładnie urządzone i utrzymane w naturalnej scenerii. Apartamenty w Sea Villas rozmieszczone są wokół placu, który zapewnia wszystkie niezbędne usługi, w tym rynek i restaurację.
DO DYSPOZYCJI GOŚCI
Recepcja. Recepcja jest dostępna od 9:00 do 13:00 i od 17:00 do 20:00 (w przypadku przyjazdu poza tymi godzinami konieczne jest dokonanie ustaleń z hotelem i może być wymagana dodatkowa opłata).
INTERNET
Limitowane bezpłatne WiFi w recepcji (przekroczenie limitu za opłatą).
SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA
Stintino i La Pelosa to idealne miejsca do nurkowania, windsurfingu, kajakarstwa i żeglarstwa. Dla tych, którzy chcą cieszyć się wycieczkami polecamy Asinara Park, który można zwiedzać łodzią, pociągiem turystycznym, jeepem i rowerem. Różne firmy zajmujące się rybołówstwem turystycznym organizują wyprawy łodzią rybacką na wody Stintino. Istnieje możliwość wynajmu łodzi bez sternika. Wakacje w Stintino muszą koniecznie obejmować wizytę w cudownym mieście Alghero, katalońskim mieście na północno-zachodnim wybrzeżu Sardynii, oddalonym o około 50 km. Alghero jest jednym z najbardziej fascynujących miejsc na wyspie, ze względu na wspaniałe plaże i tętniące życiem historyczne centrum katalońskiej tradycji.
DLA DZIECI
* Zestaw dla dziecka ok. 50 EUR/ydzień: łóżeczko, wanienka, podgrzewacz do butelek, sapcerówka, wysokie krzesło
* Wysokie krzesło dla dziecka ok. 10 EUR/tydzień
ZAKWATEROWANIE
Rezydencja Sea Villas oferuje wille urządzone w sardyńskim stylu i wyposażone w telewizor, toster, pralkę, suszarkę do włosów, żelazko i deskę do prasowania, grill (wspólny z innymi apartamentami), prysznic na świeżym powietrzu.
Apartament - APT: 60m, dwupokojowy apartament składający się z pokoju dziennego z aneksem kuchennym i podwójną rozkładaną sofą, sypialni dwuosobowej i łazienki z wanną; może pomieścić do 4 osób, bez basenu.
Apartament - APT2: 60m, jak APT ale z wspólnym basenem.
Apartament - APT3: 80/90m, trzypokojowy apartament ze wspólnym basenem, składający się z pokoju dziennego z aneksem kuchennym, podwójnej rozkładanej sofy, sypialni dwuosobowej, sypialni typu twin oraz łazienki z wanną, może pomieścić do 6 osób.
Apartament - APT4: 80/90m, trzypokojowy apartament z prywatnym basenem składający się z kuchni, salonu z podwójną rozkładaną sofą, sypialni dwuosobowej, sypialni typu twin (czasami na antresoli) oraz łazienki z wanną, może pomieścić do 6 osób.
Apartament - APT5: 100/120m, trzypokojowy apartament z prywatnym basenem składający się z kuchni, salonu z podwójną rozkładaną sofą, sypialni dwuosobowej, sypialni typu twin oraz łazienki z wanną. Na antresoli znajduje się dodatkowa sypialnia z podwójną rozkładaną sofą i łazienka z wanną, może pomieścić do 8 osób.
WYŻYWIENIE
Bez wyżywienia.
INFORMACJE DODATKOWE
* Wymagana kaucja zwrotna w wysokości 200 EUR za pokój (pobierana na miejscu przy zakwaterowaniu, zwracana przy wykwaterowaniu).
* Końcowe sprzątanie wliczone jest w cenie z wyłączeniem kuchni, którą Goście sprzątają sami. W przypadk gdy kuchnia nie zostanie posprzątana przez gości, hotel naliczy dodatkową opłatę za jej posprzątanie wwysokości 50 EUR.
KONTAKT
http://www.seatravelsardegna.it
CENA - OFERTA Z TRANSPORTEM
Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG).
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego - bezpośrednio po przybyciu do hotelu Klienci zobligowani są do wniesienia w recepcji należnej opłaty klimatycznej ok. 1,50 EUR os./dzień (marzec, kwiecień, maj, październik), 2,25 EUR os./dzień (czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień) - opłata nie dotyczy dzieci do 10 roku życia.
UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
CENA - OFERTA BEZ TRANSPORTU
Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG).
Cena nie zawiera: transportu, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego - bezpośrednio po przybyciu do hotelu Klienci zobligowani są do wniesienia w recepcji należnej opłaty klimatycznej ok. 1,50 EUR os./dzień (marzec, kwiecień, maj, październik), 2,25 EUR os./dzień (czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień) - opłata nie dotyczy dzieci do 10 roku życia.
BAGAŻ
LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie:
Wizzair: 10 kg nieprzekraczający wymiarów 40 x 30 x 20 cm + podręczna walizka na kółkach nieprzekraczająca wymiarów 55 x 40 x 23 cm oraz WIZZ PRIORITY. Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
REZYDENT
OFERTA BEZ OPIEKI REZYDENTA
WARUNKI WJAZDOWE
dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Włoch jest ważny paszport lub dowód osobisty.
Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do odprawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.