Opis hotelu
Ok. 2 km od plaży leży hotel miejski The Phoenicia Malta, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców. Obiekt oddalony jest od turystycznego centrum o zaledwie kilka kroków. Najbliższe miasto to Valletta (Mdina / Rabat około 15 km, Three Cities około 7 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 1 km od hotelu. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 200 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 7 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino i teatr (ok. 1 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: St John Co*Cathedrale (ok. 500 m), Grand Master Palace (ok. 600 m), Casa Rocca Piccola (ok. 650 m), Three Cities : Vittoriosa (ok. 7 km) oraz Mdina / Rabat (ok. 10 km). Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, postój taksówek (ok. 100 m) i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 7 km szpital. Lotnisko (MLT) położone jest ok. 999 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (MLA) jest oddalone o ok. 6 km.
Wyposażenie : Ten 4-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu tradycyjnym i oddaje do dyspozycji gości 132 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), salon fryzjerski, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada 6 sal konferencyjnych z łącznie 300 miejscami siedzącymi, dostępem do Internetu, a także cateringiem. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen: Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą (możliwość użytkowania od kwietnia do października). W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami (bar zaprasza od godziny 10:00 - 18:00).
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu lub serwowane
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Sport/czas wolny: Aktywności sportowe i rekreacyjne: minigolf i tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 5 km od hotelu). W odległości ok. 10 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 5 km. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: masaże za opłatą. Strefa spa, sauna i hammam za ewentualną opłatą. Opieka nad dziećmi: baby-sitting (za dodatkową opłatą).
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.