Opis kontrahenta
Informacje Ogólne:
The Ship Inn Hotel And Villas w Girne - Kyrenia posiada 83 pokoi i został odnowiony w 2016 roku. Hotel położony jest 1 km od plaży piaszczysto-żwirowej. Miasto znajdujące się najbliżej hotelu to Kyrenia (4 km). Pozostałe miasta: Larnaca (80 km). Dla Państwa komfortu hotel posiada recepcję, lobby i klimatyzację. Personel mówi po angielsku. Mobilność również na urlopie jest zapewniona dzięki wypożyczalni samochodów. Do dyspozycji jest czynny w sezonie basen ze słodką wodą i brodzikiem. Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze przy basenie. Parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne za opłatą na plaży i bezpłatnie na basenie. W pobliżu hotelu z możliwością dojazdu: Kyrenia Castle (3 km) i Shipwreck Museum (3 km). Hotel posiada parking dla samochodów.
Udogodnienia:
Hotel oferuje pokojówki, pralnię, opiekę medyczną, kantor i usługę budzenia. Dostęp do Internetu bezprzewodowego poprzez hotspot. Rodzinny hotel oferuje brodzik, aby zapewnić rodzicom i najmłodszym gościom przyjemny pobyt. Godziny pracy recepcji: 24h.
Posiłki:
zęściowe wyżywienie: Częściowe wyżywienie obejmuje śniadanie i kolację.
Sport i Rozrywka:
Aby aktywnie spędzać czas wolny, hotel oferuje tenis stołowy. Goście, którzy również na urlopie chcą spędzać czas uprawiając sport, mają następujące możliwości: fitness.
Dodatkowe Informacje:
Akceptujemy następujące formy płatności: karta Visa i karta Eurocard/MasterCard. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty.
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.